RS_ThreadLiftGoneWrong

نخ جوانسازی صورت

فرم مشاوره رایگان

امروزه استفاده از نخ های خاردار که با دندانه ها یا خارهای یک طرفه و دو طرفه موجود است، یک روش نیمه تهاجمی برای لیفت کردن پوست افتادگی صورت است. نواحی قابل درمان با نخ جوانسازی صورت عبارتند از: ابروها، گونه ها، گردن و گردن. سهولت استفاده و زمان کوتاه تر از کار افتادن، استفاده از آنها را محبوب کرده است.

نخ جوانسازی صورت

کار نخ جوانسازی صورت چیست؟

با افزایش سن، بافت های حمایت کننده صورت ما ضعیف می شود و چربی صورت را از دست می دهیم. نواحی آسیب دیده عموماً شامل گونه ها، ابروها و سایر نواحی اطراف چشم، گردن و گردن است. نتیجه یک چهره بلندتر و پیرتر است. با افزایش سن، بافت همبند در پوست نازک تر می شود. الیاف الاستیک در پوست دچار نوعی “تجزیه” می شوند. بنابراین صورت تا حدی خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. فقدان خاصیت ارتجاعی باعث خروج برخی از تکیه گاه های شکل دهنده صورت می شود. صورت شروع به “افتادگی” و “چروک شدن” می کند. افراد جوانتر ممکن است پتوز گونه و ابرو (افتادگی، در اینجا ناشی از ضعیف شدن عضلات) را نیز تجربه کنند.

به خصوص برای این افراد، لیفت با نخ ممکن است جایگزین خوبی برای روش های تهاجمی تر لازم برای اصلاح مشکلات صورت افراد مسن باشد. لیفت با نخ اخیراً به وجود آمده است زیرا بسیاری از افراد لیفت صورت را دوست دارند، اما به دلیل هزینه ها، خطرات و مدت نقاهت جراحی به دنبال یک روش کم تهاجمی برای رفع افتادگی صورت خود هستند.

جوانسازی با روش لیفت

انواع روش های جوانسازی صورت و مقایسه با لیفت با نخ

سم بوتولینوم که اثر موقتی آن تنها سه ماه است.
پرکننده ها که محدود به حجم محدودی هستند و حدود یک تا دو سال نیز دوام دارند.
فرکانس رادیویی که فقط به درمان چین و چروک های بسیار سطحی محدود می شود.
مزوتراپی، که مواد شیمیایی مفیدی را درست زیر پوست رسوب می‌کند و ظاهراً کاربرد آن‌ها را در جوان‌سازی رنگ و تن پوست افزایش می‌دهد.
استتار لوازم آرایشی که تنها یک اقدام موقتی برای زیباتر شدن است.
لیفت با نخ یک “لیفت” واقعی را ارائه می دهد و یک روش نیمه تهاجمی است. این اثر ماندگاری دارد و در فرم ملایم تر با اثر لیفت ابرو یا لیفت پایین صورت و گردن مطابقت دارد.

مزایای لیفت با نخ

در زیر برخی از مزایای انتخاب لیفت با نخ به جای لیفت صورت آورده شده است.

  • زمان بهبودی کمتر

لیفت با نخ به زمان ریکاوری بسیار کمتری نسبت به لیفت جراحی صورت نیاز دارد. لیفت با نخ بسیار کمتر تهاجمی است و نیازی به بیهوشی ندارد.

در طی لیفت  جراحی صورت، فرد یک بیهوشی عمومی دریافت می کند. پس از آن، فرد باید ترتیبی دهد که شخصی او را از بیمارستان به خانه براند. این روش همچنین ممکن است برای حدود 3 روز پس از جراحی به کمک یک مراقب نیاز داشته باشند.

اگر فردی لیفت با نخ داشته باشد، بهبودی او اغلب آسان تر است. جراح معمولاً می تواند لیفت با نخ را زمانی که فرد تحت بی حسی موضعی است انجام دهد. این بدان معناست که فرد می‌تواند پس از عمل خود را به خانه برساند و پس از آن نیازی به مراقبت ندارد.

یک فرد اغلب مجبور است 1 تا 2 هفته بعد از لیفت کامل صورت مرخصی داشته باشد تا بهبود یابد.

اگر فردی لیفت با نخ انجام دهد، ممکن است کمی درد، قرمزی و تورم احساس کند، اما بیشتر افراد می‌توانند بلافاصله پس از عمل به سر کار خود بازگردند.

همچنین فرد پس از لیفت با نخ نیازی به مسکن قوی نخواهد داشت. این بدان معنی است که آنها می توانند راحت تر به روال عادی خود بازگردند.

لیفت و ایجاد کشیدگی صورت

  • بدون جای زخم

لیفت با نخ کم خطر و غیرتهاجمی است. این بدان معنی است که عملاً هیچ خطری برای ایجاد زخم وجود ندارد. جای زخم اغلب برای افرادی که تحت عمل جراحی لیفت صورت قرار می گیرند، نگران کننده است.

  • احتمال کمتری برای عوارض جانبی یا عوارض

به دلیل ماهیت غیر تهاجمی لیفت با نخ، فرد در خطر کم تر عوارضی قرار دارد.

این روش نیازی به بیهوشی عمومی ندارد. این بدان معناست که فردی که لیفت با نخ انجام می دهد در معرض خطر عوارض جانبی مرتبط با بیهوشی عمومی نیست.

عوارض جانبی احتمالی بیهوشی عمومی عبارتند از:

تهوع و استفراغ
گلو درد
دلیریوم بعد از عمل
دردهای عضلانی
خارش
هیپوترمی
سایر عوارض جانبی کمتر رایج بیهوشی عمومی عبارتند از:

آسیب عصبی
هماتوم، که در زیر پوست خونریزی می کند
سردرد
مشکل در ادرار کردن

  • مقرون به صرفه تر

لیفت با نخ مقرون به صرفه تر از لیفت صورت کامل است. این به این دلیل است که انجام آنها راحت تر است و نیازی به بیهوشی عمومی ندارد.

معایب روش لیفت با نخ

  • برای همه مناسب نیست

لیفت با نخ یک درمان موثر است و تغییرات قابل مشاهده ای ایجاد می کند. با این حال، آنها به طور کلی فقط چند میلی متر صورت را بلند می کنند.

این کار نتیجه ای ظریف تر و طبیعی تر از لیفت کامل صورت ایجاد می کند. با این حال، به این معنی است که لیفت با نخ برای افرادی که پوست بسیار شل دارند، درمان مناسبی نیست.

معایب لیفت با نخ

دائمی نیست

نتایج لیفت با نخ دائمی نیست. ممکن است فرد بعد از چند سال متوجه از بین رفتن اثرات آن شود.

  • عوارض جانبی بالقوه

لیفت با نخ یک روش نسبتا غیر تهاجمی است، اما برخی عوارض جانبی احتمالی وجود دارد.

عوارض جانبی احتمالی لیفت با نخ عبارتند از:

خونریزی در زمان انجام عمل، که باعث تجمع خون در شقیقه می شود
عفونت نخ ها
التهاب بخیه ها
شکستن نخ ها
درد موضعی
خطر عوارض در یک فرد کم است و اکثر آنها جزئی هستند و به راحتی قابل اصلاح هستند.

  • هزینه لیفت با نخ

لیفت با نخ جایگزین ارزان تری برای لیفت کامل صورت است.

عواملی که ممکن است بر هزینه نخ تأثیر بگذارد عبارتند از:

  • تجربه جراح
  • محل جراح
  • دامنه رویه
  • نوع نخ هایی که جراح استفاده می کند
    اکثر شرکت های بیمه هزینه بالابر با نخ را پوشش نمی دهند. برخی از جراحان برای کمک به افزایش هزینه های عمل، برنامه های پرداختی را ارائه می دهند.
دکتر بابک رجبلو

دکتر بابک رجبلو ، دارای مدرک دکترای حرفه ای پزشکی از سازمان نظام پزشکی ایران و دارای کد نظام پزشکی به شماره ۱۰۴۵۹۱ در منطقه ظفر فیلد تخصصی کلیه خدمات پوست و مو و زیبایی با بیش از ۱۷ سال سابقه ارائه خدمات جراحی زیبایی،استفاده از دستگاه های تخصصی جهت جوانسازی،مدلینگ و کانتورینگ صورت و اندام تزریق انواع ژل،فیلر،بوتاکس،بیوفیلر و چربی،بلفاروپلاسی جراحی و غیر جراحی،مشاوره لیفت صورت و گردن براساس استانداردهای زیبایی و انتخاب روشهای جراحی و غیر جراحی انجام میدهند ...

مقالات مشابه

آدرس مطب

تهران -خ ظفر شرقی -روبروی بیمارستان علی اصغر پ238

برای دریافت مشاوره رایگان لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید

نمایی از مطب