مزوژل جالپرو

مزوژل جالپرو چیست و چه کاربردی دارد؟

فرم مشاوره رایگان

یک محلول تزریقی قابل جذب مجدد استریل است که به عنوان یک بیورویتالیزر پوستی عمل می کند که برای بهبود بافت پوست، روشن کردن پوست و به حداقل رساندن خطوط ریز و چین و چروک استفاده می شود. موثر و بی خطر در نظر گرفته می شود.

این یک محلول منحصر به فرد و سریع است که حاوی مواد غنی است که از درخشندگی و جوانسازی پوست حمایت می کند. این محلول دارای توانایی قوی برای حجیم و آبرسانی پوست است. از پر کردن چین و چروک های عمیق گرفته تا پاک کردن علائم کشش ناخواسته، این یک درمان چند منظوره است که در بهبود سایر درمان های زیبایی مانند درم ابریژن و لیزر درمانی نیز موثر است.

مزوژل جالپرو

مزوژل جالپرو چیست؟

مزوژل جالپرو یک درمان زیبایی غیر جراحی است که برای جوانسازی پوست استفاده می شود. این درمان شامل تزریق ترکیبی از اسید هیالورونیک و چهار نوع اسید آمینه به لایه میانی پوست است. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در پوست وجود دارد و به حفظ رطوبت و حجم پوست کمک می کند. هیالورونیک اسید ماده اصلی فعال Jalupro Mesogel است که به طور طبیعی در پوست یافت می شود و به حفظ رطوبت و استحکام پوست کمک می کند.

با افزایش سن، تولید اسید هیالورونیک در پوست کاهش می یابد که می تواند منجر به چین و چروک و افتادگی پوست شود. تزریق مزوژل جالوپرو می تواند به افزایش سطح اسید هیالورونیک در پوست و تشویق آن به تولید کلاژن برای کمک به کاهش چین و چروک و سفت شدن پوست کمک کند. آمینو اسیدهای موجود در این ماده بلوک های سازنده پروتئین ها هستند که برای تولید کلاژن و الاستین ضروری هستند و به این فرآیند کمک زیادی خواهند کرد.

جالوپرو مزوژل یکی از روش هایی است که استفاده از آن عوارض کم در کنار نتایج عالی دارد و افراد با تزریق آن می توانند پوستی سالم، شفاف و بدون چین و چروک داشته باشند. نکته ای که در این فرآیند بسیار حائز اهمیت است این است که تزریق باید توسط پزشک متخصص در این زمینه در بهترین کلینیک های زیبایی انجام شود تا بهترین نتیجه حاصل شود.

بیشتر بدانید: کوچک کردن منافذ باز پوست

مزایای تزریق مزوژل جالپرو

مزوژل جالپرو چگونه کار می کند؟

این محصول با استفاده از ترکیبی فرموله شده از اسیدهای آمینه که با تغذیه بافت های همبند زیر پوست عمل می کند، به تولید کلاژن و تغذیه پوست کمک می کند. بافت های همبند که به عنوان فیبروبلاست شناخته می شوند، با افزایش سن پوست، توانایی های ترمیمی خود را از دست می دهند.

در نتیجه چین و چروک ها و عیوب پوستی مانند ترک های پوستی ظاهر شده و به مرور زمان افزایش می یابد. اسیدهای آمینه غنی از مواد مغذی موجود در این محصول منحصر به فرد از عملکرد فیبروبلاست های در حال تخریب پشتیبانی می کنند. JALUPRO می تواند به سرعت بافت همبند پوست را بازیابی کند تا چهره ای سالم و صاف به شما ارائه دهد.

مراحل تزریق مزوژل جالپرو

1-مشاوره:

قبل از تزریق، پزشک با شما مشورت خواهد کرد تا وضعیت پوست شما را ارزیابی کرده و بهترین نوع مزوژل جالوپرو را برای شما تعیین کند. پزشک همچنین در مورد عوارض جانبی احتمالی درمان با شما صحبت خواهد کرد.

2-تمیز کردن پوست:

قبل از تزریق، پوست شما با محلول ضد عفونی کننده تمیز می شود.

3-بی حسی موضعی:

بعد از تمیز کردن، محل تزریق بی حس می شود و در حین تزریق دردی احساس نمی کنید.

4-تزریق:

تزریق مزوژل جالوپرو با استفاده از یک سوزن نازک انجام می شود. پزشک مزوژل را به لایه میانی پوست تزریق می کند.

5-ماساژ:

پس از تزریق، پزشک پوست شما را به آرامی ماساژ می دهد تا مزوژل به طور یکنواخت پخش شود.

ژل جالپرو هیدراته

6-مراقبت های پس از درمان:

پس از تزریق، ممکن است قرمزی، تورم و کبودی در محل تزریق احساس شود. این عوارض معمولا خفیف هستند و در عرض چند روز برطرف می شوند. بهتر است به توصیه های پزشک برای مراقبت های بعد از تزریق توجه زیادی داشته باشید تا به روند درمان کمک کنید.

مزایای استفاده از مزوژل جالپرو

دو نوع مزوژل جالپرو وجود دارد. نوع اول بیشتر برای افراد جوانی مناسب است که اولین علائم پیری روی پوست آن ها ظاهر شده است یا چین و چروک جزئی دارند.

همچنین نوع دوم مزوژل جالپرو که  حاوی اسید هیالورونیک بیشتری است، برای افراد مسن مناسب است و داربستی را برای پوست پیرتر فراهم می کند. این نوع مزوژل در درمان خطوط عمیق تر که نیاز به رطوبت بیشتری دارند و زخم های عمیق تر موثر خواهند بود.

برای درمان با مزوژل جالپرو به چند جلسه نیاز دارید؟

بسته به نوع مزوژل که پزشک متخصص برای شما استفاده می کند، به دو تا سه جلسه درمان به فاصله ی 10 تا 20 روز نیاز دارید.

درمان در هر جلسه با مزوژل جالپرو  چقدر طول خواهد کشید؟

بسته به ناحیه تمرکز و اینکه آیا کرم بی حس کننده موضعی قبل از تزریق استفاده می شود، درمان های می توان در عرض 30 تا 45 دقیقه تکمیل کرد.

بعد از تزریق مزوژل جالپرو متوجه افزایش آبرسانی، حجم پوست و کاهش علائم پیری می شوید، همچنین نتایج فوری بروز خواهد کرد.

در چه مواردی می توان از مزوژل جالپرو استفاده کرد؟

این ماده تزریقی زیبایی را می توان برای بهبود تعدادی از مشکلات پوستی، از بهبود ظاهر، کاهش خطوط و چین و چروک های ظریف،و کاهش علائم و جای اسکار آکنه استفاده کرد.

مزوژل جالپرو را  همچنین می‌توان همراه با تزریق بوتاکس، لایه‌برداری پوست، لیزر درمانی و بسیاری موارد دیگر برای افزایش نتایج مثبت چنین درمان‌هایی  و برای دستیابی به پوستی جوان‌تر مورد استفاده قرار داد.

این مزوژل پوست را هیدراته می کند تا چهره ی شما صاف و یکدست تر شود.

روش تزریق ژل جالپرو

چه نواحی را می تواند  با مزوژل جالپرو درمان کند؟

نواحی قابل درمان عبارتند از

صورت

گردن

زیر بغل

دست ها

قسمت داخلی ران

شکم و داخل زانو.

نتایج چقدر دوام دارند؟

نتایج می تواند تا شش ماه دوام داشته باشد، با این حال یک درمان ماهانه در تعویق انداختن روند پیری پوست شما بسیار موثر باشد.

دکتر بابک رجبلو

دکتر بابک رجبلو ، دارای مدرک دکترای حرفه ای پزشکی از سازمان نظام پزشکی ایران و دارای کد نظام پزشکی به شماره ۱۰۴۵۹۱ در منطقه ظفر فیلد تخصصی کلیه خدمات پوست و مو و زیبایی با بیش از ۱۷ سال سابقه ارائه خدمات جراحی زیبایی،استفاده از دستگاه های تخصصی جهت جوانسازی،مدلینگ و کانتورینگ صورت و اندام تزریق انواع ژل،فیلر،بوتاکس،بیوفیلر و چربی،بلفاروپلاسی جراحی و غیر جراحی،مشاوره لیفت صورت و گردن براساس استانداردهای زیبایی و انتخاب روشهای جراحی و غیر جراحی انجام میدهند ...

مقالات مشابه

آدرس مطب

تهران -خ ظفر شرقی -روبروی بیمارستان علی اصغر پ238

برای دریافت مشاوره رایگان لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید

نمایی از مطب