دتاکس واتر برای پوست

تاثیرات دتاکس واتر برای پوست

فرم مشاوره رایگان

آیا تا به حال درباره سم زدایی آب شنیده اید؟ پس وقت آن رسیده است که درباره ی تاثیرات دتاکس واتر برای پوست بیشتر بدانید. این نوشیدنی میوه‌ای نه تنها سموم را از بدن شما پاک می کند و به کاهش وزن کمک می کند، بلکه پوست شما را سم زدایی کرده و آن را سالم و بی عیب نگه می دارد. یکی از قوانین طلایی مراقبت از پوست می‌گوید که باید اول صبح یک لیوان آب بنوشید، که می‌دانیم می‌تواند بسیار کسل‌کننده باشد. با این حال، این ترکیب میوه ای برای نوشیدنی صبحگاهی بهتر است. پوست شما را هیدراته می کند و آن را از درون سالم می کند.

دتاکس واتر برای پوست

آیا دتاکس واتر برای پوست مفید است؟

برای اینکه یک دتاکس واتر درست کنید. می توانید میوه ها و سایر مواد طبیعی مانند ادویه ها و گیاهان را به آب خود اضافه کنید و آن را به آب سم زدا تبدیل کنید.  داشتن پوستی سالم ساده تر از این نیست! اگر هنوز این نوشیدنی تقویت کننده زیبایی را جزئی از رژیم خود قرار نداده اید، وقت آن رسیده است که این نوشیدنی را به برنامه خود اضافه کنید!  فواید زیبایی دتاکس واتر شامل موارد زیر است:

  • پوست را سم زدایی می کند
  • پوست شما را به خوبی هیدراته نگه می دارد
  • با علائم پیری مبارزه می کند
  • پوست را شفاف می کند
  • از آسیب UV پوست جلوگیری می کند

می‌پرسید دتاکس واتر چه می‌کند؟

با دفع سموم از پوست، پوست شما را سم زدایی می کند و آن را از درون سالم می کند. بنابراین، اگر مستعد آکنه، تیرگی و لک هستید، دتاکس واتر می‌تواند به شما کمک کند تا پوستی شفاف‌تر و بدون لک داشته باشید. سلامت کلی پوست شما را بهبود می بخشد و در نتیجه بافت آن را صاف و پوست شما را بهتر و روشن تر می کند. موادی مانند زنجبیل، سرکه سیب، سیب و توت فرنگی که سرشار از اسید مالیک و ویتامین C هستند را به آب خود اضافه کنید زیرا این مواد به پاکسازی ناخالصی های پوست کمک می کنند و آن را نرم، صاف و بی عیب می کنند.

آبرسانی دتاکس واتر برای پوست

کلید دستیابی به پوست سالم، مرطوب نگه داشتن آن است. پوست شما اگر از درون هیدراته شود سالم به نظر می رسد و دتاکس واتر دقیقا این کار را انجام می دهد. آب حاوی عصاره میوه ها و ویتامین ها پوست شما را از درون هیدراته و تغذیه می کند. در طول روز آبرسانی بیشتری به شما می دهد و پوست شما را سالم و شاد نگه می دارد. و در نتیجه چاق تر و نرم تر از همیشه به نظر می رسد! بیشتر از مواد مبتنی بر آب مانند خیار، مکعب هندوانه و برگ نعناع استفاده کنید و آن را در تمام روز بنوشید تا پوست خود را هیدراته و شاداب نگه دارید.

بیشتر بدانید: بهترین روش جوانسازی و لیفت صورت

دتاکس واتر برای پوست

خاصیت ضد پیری دتاکس واتر برای پوست

چین و چروک، پوست کدر، افتادگی پوست و لکه های تیره از جمله علائم مزاحم پیری هستند که به محض رسیدن به اواسط 20 سالگی ظاهر می شوند. در حالی که نمی توانید ساعت را با افزایش سن متوقف کنید، سعی کنید با کمک آب سم زدایی غنی از مواد مغذی، سرعت آن را کاهش دهید. این راه حل ضد پیری بسیار آسان است که در رژیم شما و خوشمزه ترین درمان تا کنون، TBH، گنجانده شود. دتاکس واتر به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست کمک می‌کند، تولید کلاژن را افزایش می‌دهد و در نتیجه علائم پیری را کاهش می‌دهد و پوست شما را جوان‌تر و حجیم‌تر نشان می‌دهد. برای داشتن پوستی شفاف و سفت، دتاکس واتر را جزئی از رژیم غذایی خود قرار دهید و هر روز آن را مصرف کنید تا با علائم پیری زودرس مبارزه کنید.

مزایای افزایش شفافیت دتاکس واتر برای پوست

پوست کدر و بی روح شما را ناراحت کرد؟  این نوشیدنی پر از میوه مملو از مواد مغذی دوست‌داشتنی پوست مانند مواد معدنی و ویتامین‌ها و اب است که درخشان کننده پوست محسوب می شود. همه این‌ها که در یک شیشه بسته‌بندی شده‌اند، اساساً یک داروی طبیعی مراقبت از پوست هستند که پوست کدر شما را به طرز بی‌عیب و نقصی درخشان می‌کند. مقدار زیادی سبزیجات یا مرکبات مانند پرتقال، گریپ فروت و کیوی اضافه کنید و روی آن برگ نعناع و چند قطره عسل و آب لیموترش اضافه کنید تا پوستی درخشان را به دست آورید!

بیشتر بدانید: چگونه ماندگاری بوتاکس را افزایش دهیم؟

دتاکس واتر توت فرنگی

افزایش مراقبت در برابر اشعه خورشیدی

بد نیست بدانید که علت اصلی بیشتر مشکلات پوستی آسیب رادیکال های آزاد و قرار گرفتن در معرض نور خورشید است. چه حلقه های تیره، آکنه، پوست خشک، لکه های تیره، قرمزی، بثورات یا علائم پیری، اشعه UVB مقصر اصلی هستند. برای نجات پوست خود از این اشعه های مضر، روز خود را با یک شیشه آب سم زدا حاوی میوه های غنی از آنتی اکسیدان شروع کنید. همانطور که می دانید، آنتی اکسیدان ها به مبارزه با آسیب رادیکال های آزاد کمک می کنند و از پوست شما در برابر بسیاری از مشکلات پوستی ناشی از آن محافظت می کنند. نوشیدن آب سم زدایی ساخته شده با تمشک، دانه انار و نعناع می تواند آسیب های ناشی از نور خورشید را از بین ببرد و پوست شما را سالم و درخشان کند.

3 دستور العمل دتاکس واتر برای پوست سالم

دتاکس واتر خیار

یک نوشیدنی با طراوت برای همراه داشتن در روزهای گرم و سم زدایی در طول روز، دتاکس واتر خیار است که می توانید آن را به روشی که میگیم درست کنید. یک شیشه، بطری یا پارچ را با آب پر کنید. یک عدد خیار متوسط بردارید و آن را خرد کنید. خیار را در آب بریزید. یک لیموترش کامل را در آب فشار دهید و مقداری برگ نعناع تازه و یک قاشق چایخوری عسل به آن اضافه کنید. نصف دیگر لیمو را نیز برش بزنید و در آب بریزید. حدود سه ساعت در یخچال بگذارید و خنک مصرف کنید.

دتاکس واتر توت فرنگی

مزه توت ها را دوست دارید؟ این دتاکس واتر را با خواص توت ها تهیه کنید. این نوشیدنی خوشمزه سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین C است و به شما کمک می کند پوستی شفاف و درخشان داشته باشید. مورد علاقه خود را از توت فرنگی، شاه توت و تمشک انتخاب کنید یا همه آنها را بردارید و به تکه های بزرگ برش دهید. آنها را در آب گازدار بریزید و چند تکه کیوی را نیز اضافه کنید. روی آن را با برگ های ریحان، آب لیموترش و کمی دارچین پر کنید تا طعم آن را تقویت کنید. این خوراکی شیرین را به عنوان دوز روزانه ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها بنوشید و در کمترین زمان پوستی سالم و بی عیب به دست آورید.

دتاکس واتر ویتامین سی

ویتامین C ناخالصی ها را پاک می کند و رنگ چهره را روشن می کند. میوه های زیادی هستند که سرشار از ویتامین C هستند شما می توانید این میوه ها را با نعناع و زنجبیل برای داشتن پوست سالم ترکیب کنید. برای تهیه این دتاکس واتر، سیب سبز، پرتقال و گریپ فروت را به قطعات کوچک تقسیم کنید و در یک پارچ شیشه ای بریزید. پارچ را با آب پر کنید و برگ نعناع و چند تکه نازک زنجبیل را به آن اضافه کنید. پارچ را چند ساعت در یخچال بگذارید تا خنک شود و از نوشیدنی سم زدا لذت ببرید.

دتاکس واتر ویتامین سی

 

دکتر بابک رجبلو

دکتر بابک رجبلو ، دارای مدرک دکترای حرفه ای پزشکی از سازمان نظام پزشکی ایران و دارای کد نظام پزشکی به شماره ۱۰۴۵۹۱ در منطقه ظفر فیلد تخصصی کلیه خدمات پوست و مو و زیبایی با بیش از ۱۷ سال سابقه ارائه خدمات جراحی زیبایی،استفاده از دستگاه های تخصصی جهت جوانسازی،مدلینگ و کانتورینگ صورت و اندام تزریق انواع ژل،فیلر،بوتاکس،بیوفیلر و چربی،بلفاروپلاسی جراحی و غیر جراحی،مشاوره لیفت صورت و گردن براساس استانداردهای زیبایی و انتخاب روشهای جراحی و غیر جراحی انجام میدهند ...

مقالات مشابه

آدرس مطب

تهران -خ ظفر شرقی -روبروی بیمارستان علی اصغر پ238

برای دریافت مشاوره رایگان لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید

نمایی از مطب