بهترین روش جوانسازی و لیفت صورت

بهترین روش جوانسازی و لیفت صورت

فرم مشاوره رایگان

بدون شک، روند پیری بر ظاهر همه افراد تأثیر می گذارد. کاهش تولید کلاژن، پروتئینی که به پوست ما لطافت، درخشندگی و جوانی می بخشد، مقصر اصلی شروع تدریجی علائم پیری است. کاهش آن منجر به افتادگی، چین و چروک و از دست دادن استحکام می شود. این تغییرات به شدت در صورت قابل توجه می شود. که با ظهور خطوط و چین و چروک های ظریف شروع می شود. ظهور خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم و خطوط خنده اطراف دهان اولین علائم معمول خطوط پیری هستند.

با گذشت زمان، چین و چروک‌های پیشانی حضور خود را آشکار می‌کنند، گونه‌ها چاق شدن خود را از دست می‌دهند، به سمت داخل فرو می‌روند و ظاهر کلی صورت از شور و نشاط جوانی که زمانی داشت دور می‌شود. با این وجود، درک این نکته ضروری است که ما در مواجه با این روند کاملاً درمانده نیستیم.

اقدام به موقع می تواند این روند را به شدت کند کند. در قلمرو پزشکی زیبایی، لیفت صورت سلاحی قدرتمند در برابر علائم قابل مشاهده پیری در نظر گرفته می شود. این فرصتی را برای مکث ساعت بر روی روند پیری صورت ارائه می دهد و اجازه می دهد ظاهری جوان و درخشان برای مدت قابل توجهی حفظ شود.

لیفت صورت با نخ

بهترین روش جوانسازی و لیفت صورت

لیفت صورت فرآیند اعمال روش های کلینیکی برای افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و کاهش افتادگی عضلات صورت است. در نتیجه ماهیچه های صورت سفت می شوند، علائم پیری را بهبود می بخشند، چهره ای جوان و صاف به ارمغان می آورند. مکان هایی که هنگام اجرای این تکنیک تحت تاثیر قرار می گیرند عبارتند از: گونه ها، پیشانی، ناحیه چشم و گردن، …

لیفت صورت و غبغب با نخ

لیفت با نخ یک عمل زیبایی است که یک جایگزین کم تهاجمی برای جراحی لیفت صورت محسوب می شود. در روش لیفت صورت و غبغب با نخ  پوست شما را با قرار دادن مواد با نخ پزشکی سفت می شود و سپس با سفت کردن نخ، پوست شما را به سمت بالا می کشد.

کاندیدای معمولی برای لیفت با نخ در اواخر 30 سالگی تا اوایل 50 سالگی است. فردی که به طور کلی از سلامت خوبی برخوردار است و به تازگی علائم پیری را متوجه می‌شود، ممکن است از تاثیر ظریف بلند کردن نخ بیشترین بهره را ببرد.

کسانی که به دلیل شرایط پزشکی که بیهوشی عمومی را مخاطره‌آمیز می‌کند، نمی‌توانند جراحی لیفت صورت انجام دهند، ممکن است لیفت با نخ را به عنوان جایگزین مطمئن‌تری در نظر بگیرند.

هنگامی که یک نخ خاردار وارد پوست شما می شود، پاسخ درمانی بدن شما آغاز می شود. حتی اگر توسط نخ های زیر پوست شما آسیبی نبینید، بدن شما یک ماده بخیه را تشخیص می دهد و تولید کلاژن را در ناحیه آسیب دیده تحریک می کند. کلاژن می تواند شکاف های موجود در پوست افتاده را پر کند و حالت ارتجاعی جوان تری را به صورت شما بازگرداند.

یک مطالعه در سال 2017 از 100 نفر که تحت عمل لیفت با نخ قرار گرفته بودند، نشان داد که اثر اولیه روش لیفت با نخ این است که پوست سفت تر و ساختار یافته تر به نظر می رسد. پس از یک سال، با حل شدن بخیه ها، این اثر شروع به کاهش می کند. با این حال، یک اثر “جوان سازی” ثانویه وجود داشت که در جای خود باقی ماند و 3 سال یا بیشتر پس از عمل قابل توجه بود.

لیفت بینی با نخ

پزشکان موافق هستند که نیمرخ بینی ایده آل از بالا 115-130 درجه و از پایین 90-100 درجه زاویه دارد. یک بینی تیز با پل بینی بلند در عکس ها بهتر نشان داده می شود. لیفت بینی با نخ یک عمل زیبایی و غیر جراحی است که برای دستیابی به برخی از نتایج زیر طراحی شده است:

پل بینی بالاتر
نوک بینی کوچکتر
بینی صاف تر
بینی کانتور شده

عکس بینی ایده آل

مزایای لیفت بینی با نخ

به طور معمول، افراد به یکی از دو دلیل اصلی لیفت بینی را با نخ انجام می دهند: اهداف زیبایی یا اصلاحی. در حالی که برای برخی ممکن است لیفت بینی با نخ ضروری باشد (مثلاً در اصلاح نقص مادرزادی)، بسیاری از افراد برای افزایش ظاهر بهتر یا افزایش اعتماد به نفس لیفت بینی را انجام میدهند.

در اینجا مزایای لیفت بینی با نخ وجود دارد:

بینی زیباتر
افزایش اعتماد به نفس
نتایج بادوام (تا 2 سال) در مقایسه با فیلرهای بینی (کمتر از 1 سال)
مهاجرت نمی کند و خطر گشاد شدن بینی را دارد
تولید کلاژن را تشویق می کند

لیفت بینی یک روش سریع است که می تواند در کمتر از یک ساعت انجام شود. قبل از انجام لیفت، پزشک یک ماده بی حس کننده را به بینی و ناحیه اطراف آن تزریق می کند. سپس نخ‌های ظریفی به‌صورت افقی در امتداد پل بینی و سپتوم برای بالا کشیدن نوک بینی و  از بین بردن برآمدگی یا قوز در بینی استفاده می شود.  نخ ها به شکل دهی بینی شما به شکل دلخواه شما کمک می کنند و در عین حال تولید کلاژن را تحریک می کنند.

لیفت ابرو با نخ

یفت ابرو با نخ PDO یک جایگزین کم تهاجمی و غیر جراحی برای لیفت ابروهای معمولی است. ظاهری جوان‌تر به چهره می‌دهد، با زمان بهبودی کم و بدون جای زخم. لیفت ابرو با نخ PDO اثر لیفتینگ و جوان کننده دارد. نخ ها بلافاصله پس از بلند شدن و قرار دادن آنها در پوست صورت، اثر لیفتینگ ایجاد می کنند. افکت بالابرنده فضای بیشتری بین ابروها ایجاد می کند. علاوه بر این، سنتز کلاژن را تشویق می کند که با گذشت زمان، استحکام، حجم و ظاهر جوان پوست را بهبود می بخشد.

کاندیدهای ایده آل برای عمل لیفت ابرو با نخ های PDO چه کسانی هستند؟

کسانی که ویژگی های خاص صورت دارند معمولا بهترین کاندیدها برای لیفت ابرو هستند. این افراد اغلب ابروهای افتاده دارند که ممکن است این تصور را ایجاد کند که همیشه خسته یا عصبانی هستند. چین‌های عمیق بین ابروها، خطوط افقی قابل‌توجه در سرتاسر پیشانی، و پلک‌های فوقانی حجیم، نشانه‌هایی هستند که نشان می‌دهند عمل لیفت ابرو ضروری است.

لیفت ابرو با نخ

بهترین روش جوانسازی و لیفت صورت چه آثاری در پوست شما خواهد داشت؟

اثرات ناخوشایند پس از لیفت موفق نخ بسیار کم است. در حالی که ممکن است مقداری تورم و کبودی قابل مشاهده باشد، در صورت تمایل می توانید فوراً به سر کار خود بازگردید.

نتایج باید بلافاصله پس از قرار دادن نخ‌ها آشکار میشود، اما ممکن است در روزها و هفته‌های بعد از قرار دادن آنها بیشتر متوجه نخ ها شوید، زیرا تورم و کبودی شروع به کاهش می‌کند.

نتایج حاصل از لیفت با نخ دائمی نیستند. اثرات موفقیت آمیز معمولاً از 1 تا 3 سال طول می کشد. مانند سایر پرکننده های پوستی قابل حل مانند بوتاکس، نخ های استفاده شده در این روش در نهایت توسط بافت زیر پوست شما جذب می شود.

پس از بلند کردن نخ، می توانید روال عادی خود را از سر بگیرید. ممکن است پزشک به شما توصیه کند که صورت خود را به شدت مالش ندهید و در هفته های اولیه پس از عمل به پهلو نخوابید.

در چند هفته اول پس از کشیدن نخ از مرطوب کننده روزانه خود صرف نظر کنید و برای جلوگیری از غلتیدن روی بخیه های تازه قرار داده شده، سر خود را بالا نگه دارید.

همچنین به شما توصیه می شود در هفته اول یا بیشتر پس از انجام لیفت با نخ از سونا و تمرینات با شدت بالا اجتناب کنید.

انجام بهترین روش جوانسازی و لیفت صورت توسط دکتر رجبلو

دکتر بابک رجبلو از جمله متخصص پوست، مو و زیبایی است که با تجربه بالا در زمینه لیفت صورت و بینی به ارائه خدمات در این زمینه می پردازد. تجربه ی پزشک از جمله نکات حائز اهمیت در گرفتن نتایج دلخواه و افزایش زیبایی صورت است. بنابراین توصیه می شود  برای انجام اقدامات زیبایی چون لیفت صورت با نخ به پزشک متخصص چون دکتر رجبلو مراجعه کنید.

دکتر بابک رجبلو

دکتر بابک رجبلو ، دارای مدرک دکترای حرفه ای پزشکی از سازمان نظام پزشکی ایران و دارای کد نظام پزشکی به شماره ۱۰۴۵۹۱ در منطقه ظفر فیلد تخصصی کلیه خدمات پوست و مو و زیبایی با بیش از ۱۷ سال سابقه ارائه خدمات جراحی زیبایی،استفاده از دستگاه های تخصصی جهت جوانسازی،مدلینگ و کانتورینگ صورت و اندام تزریق انواع ژل،فیلر،بوتاکس،بیوفیلر و چربی،بلفاروپلاسی جراحی و غیر جراحی،مشاوره لیفت صورت و گردن براساس استانداردهای زیبایی و انتخاب روشهای جراحی و غیر جراحی انجام میدهند ...

مقالات مشابه

آدرس مطب

تهران -خ ظفر شرقی -روبروی بیمارستان علی اصغر پ238

برای دریافت مشاوره رایگان لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید

نمایی از مطب