جوان سازی پوست با لیزر

جوان سازی پوست با لیزر

فرم مشاوره رایگان

اگر پیری، آکنه یا قرار گرفتن بیش از حد در نور خورشید روی صورت شما لکه‌ها، زخم‌ها، چین و چروک‌ها یا خطوطی ایجاد کرده است، جوان سازی پوست با لیزر ممکن است به پوست شما کمک کند جوان‌تر و زیباتر به نظر برسد. در این مقاله قصد داریم روش های جوان سازی پوست با لیزر را به شما معرفی کنیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

جوان سازی با لیزر چیست و چه کاربردی دارد؟

لایه برداری و جوانسازی پوست با لیزر یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنیک های مراقبت از پوست برای بهبود رنگ، بافت و تن پوست، کاهش چین و چروک و خطوط ریز است. لیزر می تواند نقص های جزئی صورت را بهبود بخشد، مانند:

  • خطوط و چین و چروک های ظریف در اطراف چشم، پیشانی و دهان
  • پوست پیر یا آسیب دیده در اثر آفتاب
  • لکه های کبدی
  • ضایعات پیش سرطانی
  • اسکار آکنه روزاسه
  • بزرگ شدن غدد چربی روی بینی

لیزر درمانی

چه کسی کاندیدای مناسب برای جوان سازی پوست با لیزر است؟

اگر خطوط یا چین و چروک های ریز در اطراف چشم یا دهان یا روی پیشانی خود، جای زخم های کم عمق ناشی از آکنه، یا پوستی که پس از لیفت صورت پاسخگو نیست، دارید، ممکن است کاندیدای مناسبی برای بازسازی پوست با لیزر باشید.

انواع روش های جوان سازی پوست با لیزر

جوان سازی با لیزر CO2

این روش سال هاست که برای درمان مشکلات پوستی مختلف از جای جوش، اسکار، زگیل، بزرگ شدن غدد چربی روی بینی و سایر بیماری ها استفاده می شود.

جدیدترین نسخه لیزر CO2 از انرژی نور پالسی بسیار کوتاه (معروف به اولتراپالس) یا پرتوهای نور پیوسته استفاده می کند که در یک الگوی اسکن برای حذف لایه های نازک پوست با حداقل آسیب حرارتی استفاده می شود. بهبودی پوست در این روش تا دو هفته طول می کشد.

اگر فردی رنگین پوست هستید، این نوع لایه برداری با لیزر می تواند باعث هایپرپیگمانتاسیون یا جای زخم روی پوست شما شود.

جوان سازی پوست با لیزر اندولیفت

این روش یک برنامه لیزر ترکیبی است که جوانسازی پوست و کانتور صورت را ادغام می کند. این روش که در افتادگی صورت، چانه، نواحی گردن و کیسه های زیر چشم موثر است، گزینه ای آسان و ایمن را بدون نیاز به برش و بیهوشی ارائه می دهد.

 بعد از اندولیفت می توانید شاهد موارد زیر باشید

  •  واکنش لیپولیز بلافاصله انجام می شود
  •  افتادگی جزئی در صورت و گردن از بین می رود
  •  کلاژن سازی جدید فعال می شود
  • عملکردهای متابولیک ماتریکس خارج سلولی فعال می شوند
  • بافت چربی اضافی موضعی کاهش می یابد
  •  پوست سفت می شود
  •  خط فک و کانتور صورت مشخص تر می شود

جوان سازی پوست با لیزر مدلایت

لیزر مدلایت به طور موثر از طول موج های خاص برای هدف قرار دادن کروموفورهای خاص و تحریک تولید کلاژن جدید استفاده می کند. پرتوی همگن انرژی را به طور یکنواخت بر روی سطح پوست منتقل می کند و آسیب اپیدرمی را به حداقل می رساند و رضایت بیمار را افزایش می دهد. این یک درمان بسیار ایمن و موثر را ایجاد می کند.

جوان سازی با لیزر مدلایت برای موارد زیر کاربرد دارد:

  • رفع لک و جای جوش تیره
  • حذف تاتو
  • رفع تیرگی صورت
  • روشن کردن کلی صورت
  • تحریک کلاژن سازی

جوان سازی پوست با لیزر

سایر روش های جوان سازی پوست

جوانسازی پوست با لیفت با نخ یک تکنیک جوانسازی است که بهبود ظاهر پوست و رفع چین و چروک ها کمک می کند و برخلاف لیزر از اشعه برای جوانسازی پوست استفاده نمی شود.

این روش یک نوع درمان ضد پیری است که شامل قرار دادن نخ های تخصصی در صورت و بلند کردن پوست به حالت عمودی تر است. اثرات در این روش بلافاصله قابل مشاهده است.  نخ های جایگذاری شده در صورت به مرور زمان حل می شوند و تولید کلاژن جدید را تحریک می کنند. هدف این است که ظاهری جوان تر و بدون خطوط ظریف و افتادگی خفیف به شما بدهد. روش های لیفت با نخ در مقایسه با جراحی لیفت صورت سنتی کمتر تهاجمی هستند و بر روی نواحی مستعد چین و چروک صورت تمرکز می کنند. لیفت با نخ می تواند تا چند سال با رژیم مناسب ضد پیری دوام بیاورد.

در اینجا نگاهی دقیق تر به بسیاری از مزایای مرتبط با لیفت با نخ داریم.

  • تولید کلاژن را تحریک می کند

پس از کاشت نخ های PDO در پوست، بدن شما شروع به تولید کلاژن در این نواحی به عنوان بخشی از روند طبیعی بهبودی خود می کند. کلاژن یک پروتئین و بلوک ساختمانی ضروری برای حمایت از پوست و همچنین استخوان‌ها، مو، رباط‌ها، تاندون‌ها و ماهیچه‌ها است. کلاژن به چاق ماندن پوست و جوان ماندن آن کمک می کند و می تواند از علائم پیری مانند چین و چروک و افتادگی و افتادگی پوست جلوگیری کند.

  • بافت های پوست را بهبود می بخشد

افزایش تولید کلاژن ناشی از لیفت با نخ به بهبود احساس و بافت پوست شما کمک می کند. کلاژن می تواند تراکم پوست شما را افزایش دهد و هیدراتاسیون پوست را برای صاف کردن خطوط و چین و چروک و کاهش خشکی و بافت های زبر افزایش دهد.

  • شلی پوست را بهبود می بخشد

لیفت با نخ شبیه سایر روش های سفت کردن پوست مانند پرکننده های پوستی است زیرا می تواند پوست را حجیم کند و افتادگی و افتادگی پوست را کاهش دهد. تجزیه کلاژن و الاستین در پوست اغلب باعث شلی پوست می شود، اما لیفتینگ با نخ به عنوان یک درمان، پوست برای بازگرداندن چاق شدن و پرتر و جوانتر نشان دادن صورت شما عمل می کند.

  • چین و چروک را کاهش می دهد

خطوط و چین و چروک های ظریف از جمله رایج ترین نشانه های پیری هستند که افراد در تلاش برای کاهش آن از طریق یک سری درمان های ضد پیری هستند. تولید کلاژن ناشی از لیفتینگ با نخ می تواند به ترمیم و آبرسانی پوست کمک کند تا ظاهر خطوط ریز و چین و چروک را به حداقل برساند. لیفت با نخ همچنین می تواند پوست را حجیم کرده و آن را پر کند تا خطوط ظریف و چین و چروک هایی ایجاد شود که به مراتب کمتر قابل توجه هستند.

لیفت با نخ

  • از مواد ایمن استفاده می کند

نخ‌های PDO که در بلند کردن نخ استفاده می‌شوند، مواد ایمن و درجه پزشکی هستند که به‌طور طبیعی توسط بدن تجزیه می‌شوند و به شکل ضایعات و دی اکسید کربن خارج می‌شوند. پلی دیوکسانون یک ماده زیست تخریب پذیر است که علاوه بر لیفت با نخ در جراحی و مهندسی بافت استفاده می شود. بدن شما به طور کلی نخ های PDO را تا ماه ششم پس از درمان جذب می کند.

  • نتایج طولانی مدت ایجاد می کند

تزریق‌ها و پرکننده‌های پوستی معمولاً نتایجی را ایجاد می‌کنند که از چند ماه تا یک سال دوام می‌آورند، اما لیفت با نخ نتایجی را ایجاد می‌کند که می‌تواند تا سه سال یا بیشتر باقی بماند. برخی از بیماران برای افزایش نتایج خود و حفظ ظاهری شاداب و جوان به طور نامحدود، به ویژه با توجه به نحوه جذب نخ های PDO توسط بدن در عرض شش ماه، به طور منظم و مداوم لیفت با نخ را انتخاب می کنند. نتایج لیفت با نخ را اغلب می توان با انجام رفتارهای سبک زندگی سالم مانند نوشیدن آب زیاد، خوردن مقدار زیادی میوه و سبزیجات و داشتن مقدار کافی خواب حفظ کرد.

  • روش غیرتهاجمی است

برخلاف جراحی لیفت صورت و سایر جراحی های زیبایی تهاجمی که به شما کمک می کند جوان تر به نظر برسید، لیفت با نخ یک روش کم تهاجمی است که نیازی به برش یا جای زخم ندارد. لیفت با نخ نیز نیازی به آماده سازی قابل توجهی ندارد – به این معنی که می توانید به سادگی در قرار ملاقات خود حاضر شوید و پس از آن خود را به خانه برسانید. جلسات لیفت با نخ معمولا بین 30 تا 60 دقیقه طول می کشد و تنها به چند روز استراحت در مقابل چندین هفته بهبودی مرتبط با جراحی لیفت صورت نیاز دارد.

  • می توان آن را با سایر درمان های ضد پیری ترکیب کرد

لیفت با نخ را می توان با یک یا چند درمان ضد پیری دیگر ترکیب کرد تا به شما در رسیدن به ظاهر زیبایی شناسی ایده آل کمک کند. نمونه‌هایی از درمان‌هایی که می‌توانید با لیفت با نخ ترکیب کنید شامل لایه‌برداری شیمیایی، میکرونیدلینگ، پلاسمای غنی از پلاکت صورت، بوتاکس و پرکننده‌های پوستی (مانند بیوفیلر) است.

انجام لیفت با نخ توسط دکتر بابک رجبلو

لیفت با نخ یک گزینه جدید و هیجان انگیز برای جوان سازی ظاهر شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان‌های جوانسازی و راه‌های دستیابی به پوست جوان‌تر و سالم‌تر، با ما تماس بگیرید.

 

دکتر بابک رجبلو

دکتر بابک رجبلو ، دارای مدرک دکترای حرفه ای پزشکی از سازمان نظام پزشکی ایران و دارای کد نظام پزشکی به شماره ۱۰۴۵۹۱ در منطقه ظفر فیلد تخصصی کلیه خدمات پوست و مو و زیبایی با بیش از ۱۷ سال سابقه ارائه خدمات جراحی زیبایی،استفاده از دستگاه های تخصصی جهت جوانسازی،مدلینگ و کانتورینگ صورت و اندام تزریق انواع ژل،فیلر،بوتاکس،بیوفیلر و چربی،بلفاروپلاسی جراحی و غیر جراحی،مشاوره لیفت صورت و گردن براساس استانداردهای زیبایی و انتخاب روشهای جراحی و غیر جراحی انجام میدهند ...

مقالات مشابه

آدرس مطب

تهران -خ ظفر شرقی -روبروی بیمارستان علی اصغر پ238

برای دریافت مشاوره رایگان لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید

نمایی از مطب